Hvorfor velge Bryn Byggklima?
Hos oss får du jobbe i et sterkt fagmiljø med en variert og spennende hverdag i en solid klimaentreprenørbedrift. Vi ble kåret til den 5. mest solide bedriften av de 100 største i bygg- og anleggsbransjen 2023. Dette gir oss handlingsrom og ikke minst trygge arbeidsplasser.
Vi er en bedrift som kontinuerlig jobber med å bygge en ivaretakende kultur. Gjennom dette bygger vi en sterk organisasjon som gir gode kundeopplevelser. Vi har en flat organisasjonskultur og stor takhøyde. Vi er stolte av vårt verdigrunnlag som er "gjennom kunnskap, engasjement og raushet - skape verdier".
Vi er en sammensveiset gjeng som har et uformelt arbeidsmiljø med fagsterke og engasjerte kollegaer som har det veldig hyggelig sammen. Administrasjonen består av 11 kompetente personer innen HR, HMS- og kvalitet, IT og økonomi. Vi sitter sammen med ledelsen, ettermarked, entreprise og renluft på vårt hovedkontor på Hvalstad i Asker.
Som lønningsansvarlig vil du rapportere til vår økonomisjef, og være en del av administrasjonen ved hovedkontoret i Asker.
Hovedoppgavene dine vil være:
Ansvar for å utføre lønnskjøring fra A til Å for våre ansatte.
Digitalisere, kvalitetssikrer og videreutvikle prosesser og rutiner knyttet til lønnsområdet
Ansvarlig for behandling av utlegg og reiseregninger
Kontroll og avstemming av lønnsdata og rapportering til offentlige myndigheter
Ansvar for sykelønn med refusjon fra NAV
Årsoppgjør lønn/ avstemminger mot regnskap
Generelle administrative oppgaver som naturlig faller inn under fagområdet lønn
I tillegg ønsker vi at du har:
Minimum 3-4 års erfaring med lønnsarbeid
Økonomisk utdannelse (lang erfaring kan kompensere for relevant utdanning)
Digital kompetanse og god systemforståelse
Kompetanse innen gjeldende lover og regelverk
Erfaring med lønnssystemet Payroll er en fordel
Gode IT-ferdigheter, spesielt i Excel
Hvem er du:
Du er strukturert, ansvarsbevisst og nøyaktig i ditt arbeid
Du har evnen til å være selvgående og proaktiv
Du samarbeider lett med øvrige fagenheter i bedriften (HR, IT, økonomi)
Du håndterer flere oppgaver samtidig og forholder deg til absolutte frister
Du liker å bidra til et godt arbeidsmiljø
Du er nysgjerrig på fagområdet
Du evner å se forbedringspotensialer
Vi tilbyr:
Konkurransedyktige betingelser
Gode muligheter for faglig og individuell utvikling
Et godt bedriftsmiljø med trivelige og dyktige kollegaer
Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor.
OTP, gruppeliv- og helseforsikring
Bedriftshelsetjeneste
Firmahytte/leilighet
Interessert?
Send oss en enkel søknad og CV med noen ord om deg selv.
Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Økonomisjef Tina Johannesen på tlf. 413 42 421. Innkommende søknader blir behandlet fortløpende.
Søknadsfrist 08.11.2024