Lønningsansvarlig Administrasjon

Vi søker etter lønningsansvarlig som liker orden og struktur.

Stillingstype

Full time

Lønn

Fast hver måned

Tidsfrist

18. Nov. 2024

Lokasjon

Nye Vakås Vei 14, 1395 Hvalstad, Norge

Søk jobb

Hvorfor velge Bryn Byggklima?

Hos oss får du jobbe i et sterkt fagmiljø med en variert og spennende hverdag i en solid klimaentreprenørbedrift. Vi ble kåret til den 5. mest solide bedriften av de 100 største i bygg- og anleggsbransjen 2023. Dette gir oss handlingsrom og ikke minst trygge arbeidsplasser. 

Vi er en bedrift som kontinuerlig jobber med å bygge en ivaretakende kultur. Gjennom dette bygger vi en sterk organisasjon som gir gode kundeopplevelser. Vi har en flat organisasjonskultur og stor takhøyde. Vi er stolte av vårt verdigrunnlag som er "gjennom kunnskap, engasjement og raushet - skape verdier".

Vi er en sammensveiset gjeng som har et uformelt arbeidsmiljø med fagsterke og engasjerte kollegaer som har det veldig hyggelig sammen. Administrasjonen består av 11 kompetente personer innen HR, HMS- og kvalitet, IT og økonomi. Vi sitter sammen med ledelsen, ettermarked, entreprise og renluft på vårt hovedkontor på Hvalstad i Asker.

Som lønningsansvarlig vil du rapportere til vår økonomisjef, og være en del av administrasjonen ved hovedkontoret i Asker.

Hovedoppgavene dine vil være:

  • Ansvar for å utføre lønnskjøring fra A til Å for våre ansatte.

  • Digitalisere, kvalitetssikrer og videreutvikle prosesser og rutiner knyttet til lønnsområdet

  • Ansvarlig for behandling av utlegg og reiseregninger

  • Kontroll og avstemming av lønnsdata og rapportering til offentlige myndigheter

  • Ansvar for sykelønn med refusjon fra NAV

  • Årsoppgjør lønn/ avstemminger mot regnskap

  • Generelle administrative oppgaver som naturlig faller inn under fagområdet lønn

I tillegg ønsker vi at du har:

  • Minimum 3-4 års erfaring med lønnsarbeid

  • Økonomisk utdannelse (lang erfaring kan kompensere for relevant utdanning)

  • Digital kompetanse og god systemforståelse

  • Kompetanse innen gjeldende lover og regelverk

  • Erfaring med lønnssystemet Payroll er en fordel

  • Gode IT-ferdigheter, spesielt i Excel

Hvem er du:

  • Du er strukturert, ansvarsbevisst og nøyaktig i ditt arbeid

  • Du har evnen til å være selvgående og proaktiv

  • Du samarbeider lett med øvrige fagenheter i bedriften (HR, IT, økonomi)

  • Du håndterer flere oppgaver samtidig og forholder deg til absolutte frister

  • Du liker å bidra til et godt arbeidsmiljø

  • Du er nysgjerrig på fagområdet

  • Du evner å se forbedringspotensialer

 Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Gode muligheter for faglig og individuell utvikling

  • Et godt bedriftsmiljø med trivelige og dyktige kollegaer

  • Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor.

  • OTP, gruppeliv- og helseforsikring

  • Bedriftshelsetjeneste

  • Firmahytte/leilighet

Interessert?

Send oss en enkel søknad og CV med noen ord om deg selv.

Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med Økonomisjef Tina Johannesen på tlf. 413 42 421. Innkommende søknader blir behandlet fortløpende.

Søknadsfrist 08.11.2024