Vil du være med på en spennende reise i et firma i sterk vekst? Vår ettermarkedsavdeling i Asker står ovenfor nye og spennende utfordringer, og vi søker etter tekniker i byggautomasjon.

Bryn Byggklima AS har siden etableringen i 1985 blitt en betydelig aktør på Østlandet innen installasjon og service på klimaanlegg til yrkesbygg. Våre kompetansefelt innen ventilasjon er: nybygg, rehablitering, service, automatikk, kjøling og renluftsteknikk. Bryn Byggklima AS har i dag 7 avdelingskontorer og ca 210 ansatte. Selskapet omsetter for i overkant av 550 mill og bedriftens hovedkontor ligger i Asker.

Bryn Byggklima AS leverer alle typer ventilasjon- og kjøleanlegg, varmepumper. Bedriften har sentral godkjenning i høyeste tiltaksklasse for vårt fag. Vi har i de senere år lagt mye ressurser i å bygge opp tverrfaglige, rådgivende ettermarkedsavdelinger for å kunne tilby forvaltning, drift og vedlikehold av klimaanlegg og øvrige byggtekniske installasjoner overfor større eiendomsforvaltere.

Vår ettermarkedsavdeling i Asker står overfor nye og spennende utfordringer. Avdelingen har i dag 16 ansatte og omsetter for ca. kr. 32 mill. Vi holder til i trivelige lokaler i Nye Vakåsvei på Holmen. Avdelingen har en solid markedsposisjon og gjennomfører både forebyggende vedlikehold og tverrfaglige rehabiliteringer.

Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:

  • Prosjektering og gjennomføring av byggautomasjon for nye systemer og systemer under rehabilitering.
  • Skjemategning Autocad, og programmering av automatikksystemer. Nødvendig opplæring vil bli gitt.
  • Ombygging, igangkjøring og service på automatikksystemer
  • Teamjobbing på avdelingen
  • Salg og markedsføring av våre tjenester
  • Kundeansvar

Den vi søker bør ha flere av følgende kompetanse/kvalifikasjoner:

  • Teknisk innstilt og løsningsorientert
  • Ønskelig med erfaring fra byggautomasjon, elektro eller automatikk
  • Fagbrev elektro eller automatikk
  • Evne til å arbeide selvstendig og i team
  • Systematisk og strukturert
  • Utadvendt og serviceinnstilt, like å jobbe med kunder
  • Kremmerånd

Vi kan tilby:

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et aktivt og godt bedriftsmiljø med trivelige kolleger
  • Firmahytte Skåbu/leilighet Norefjell
  • OTP (obligatorisk tjeneste pensjon) og gruppelivsforsikring
  • Bilordning
  • Konkurransedyktig lønn
  • Ordnede arbeidsforhold
  • Bedriftshelsetjeneste og forsikringer

Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Hilde Salomonsen på telefon 932 41 301.
Skriftlig søknad og CV sendes til soknad@brynbk.no Vi behandler søknader fortløpende.
Søknadsfrist 15.03.2020