Vil du være med på en spennende reise i et firma i sterk vekst? Vår ettermarkedsavdeling i Asker står ovenfor nye og spennende utfordringer, og vi søker etter tekniker i byggautomasjon.
Bryn Byggklima AS har siden etableringen i 1985 blitt en betydelig aktør på Østlandet innen installasjon og service på klimaanlegg til yrkesbygg. Våre kompetansefelt innen ventilasjon er: nybygg, rehablitering, service, automatikk, kjøling og renluftsteknikk. Bryn Byggklima AS har i dag 7 avdelingskontorer og ca 210 ansatte. Selskapet omsetter for i overkant av 550 mill og bedriftens hovedkontor ligger i Asker.
Bryn Byggklima AS leverer alle typer ventilasjon- og kjøleanlegg, varmepumper. Bedriften har sentral godkjenning i høyeste tiltaksklasse for vårt fag. Vi har i de senere år lagt mye ressurser i å bygge opp tverrfaglige, rådgivende ettermarkedsavdelinger for å kunne tilby forvaltning, drift og vedlikehold av klimaanlegg og øvrige byggtekniske installasjoner overfor større eiendomsforvaltere.
Vår ettermarkedsavdeling i Asker står overfor nye og spennende utfordringer. Avdelingen har i dag 16 ansatte og omsetter for ca. kr. 32 mill. Vi holder til i trivelige lokaler i Nye Vakåsvei på Holmen. Avdelingen har en solid markedsposisjon og gjennomfører både forebyggende vedlikehold og tverrfaglige rehabiliteringer.
Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
- Prosjektering og gjennomføring av byggautomasjon for nye systemer og systemer under rehabilitering.
- Skjemategning Autocad, og programmering av automatikksystemer. Nødvendig opplæring vil bli gitt.
- Ombygging, igangkjøring og service på automatikksystemer
- Teamjobbing på avdelingen
- Salg og markedsføring av våre tjenester
- Kundeansvar
Den vi søker bør ha flere av følgende kompetanse/kvalifikasjoner:
- Teknisk innstilt og løsningsorientert
- Ønskelig med erfaring fra byggautomasjon, elektro eller automatikk
- Fagbrev elektro eller automatikk
- Evne til å arbeide selvstendig og i team
- Systematisk og strukturert
- Utadvendt og serviceinnstilt, like å jobbe med kunder
- Kremmerånd
Vi kan tilby:
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Et aktivt og godt bedriftsmiljø med trivelige kolleger
- Firmahytte Skåbu/leilighet Norefjell
- OTP (obligatorisk tjeneste pensjon) og gruppelivsforsikring
- Bilordning
- Konkurransedyktig lønn
- Ordnede arbeidsforhold
- Bedriftshelsetjeneste og forsikringer
Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Hilde Salomonsen på telefon 932 41 301.
Skriftlig søknad og CV sendes til soknad@brynbk.no Vi behandler søknader fortløpende.
Søknadsfrist 15.03.2020