Vår ettermarkedsavdeling i Vestfold står overfor nye og spennende utfordringer og søker etter en prosjektleder. Vil du være med på en spennende reise i et firma i sterk vekst?

Bryn Byggklima AS har siden etableringen i 1985 blitt en betydelig aktør innen installasjon og service på klimaanlegg til yrkesbygg. Vi har i dag ca. 210 ansatte fordelt på 7 avdelingskontor. 6 lokasjoner i det sentrale østlandsområdet og et i Trondheim. Omsetning er ca. 550 millioner i året. Bryn Byggklima AS leverer alle typer ventilasjons-/ kjøleanlegg, varmepumper og har godkjenning i høyeste tiltaksklasse for vårt fag. Firmaet i sin helhet er inne i en positiv utvikling og har flere spennende prosjekter gående.

Bryn Byggklima AS leverer alle typer ventilasjon- og kjøleanlegg, varmepumper. Bedriften har sentral godkjenning i høyeste tiltaksklasse for vårt fag. Vi har i de senere år lagt mye ressurser i å bygge opp tverrfaglige, rådgivende ettermarkedsavdelinger for å kunne tilby forvaltning, drift og vedlikehold av klimaanlegg og øvrige byggtekniske installasjoner overfor større eiendomsforvaltere.

Vår ettermarkedsavdeling i Vestfold står overfor nye og spennende utfordringer. Avdelingen har i dag 12 ansatte og omsetter for ca. kr. 30 mill. Vi holder til i trivelige lokaler på Borgeskogen 37 i Stokke. Avdelingen har en solid markedsposisjon og gjennomfører både forebyggende vedlikehold og tverrfaglige rehabiliteringer.

Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være:

  • Prosjektledelse
  • Prosjektering
  • Utarbeidelse av tilbud
  • Markedsføring og kundeoppfølging
  • Teamarbeid på avdelingen

Personlige egenskaper

  • Strukturert personlighet med god ordenssans
  • Relasjonsbygger med gode samarbeidsevner
  • Stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig, samt ønske om egenutvikling
  • Stolt av yrket ditt og leverer god kvalitet
  • Gode relasjonsbyggende evner og trives med utstrakt kundekontakt

Krav til faglig kompetanse, erfaring og utdannelse

  • Ingeniør VVS/ Bachelor innen energi og miljø, KEM (solid erfaring kan erstatte eventuell formalkompetanse)
  • Erfaring fra entreprenør eller rådgiver
  • Resultatorientert med økonomisk forståelse («kremmer»)
  • Du kan bruke IT-systemer som en naturlig del av arbeidet
  • Erfaring med bruk av DAK verktøy, eks Magicad
  • Gode samarbeidsevner, selvstendighet samt ønske om egenutvikling
  • Gode skriftlige/muntlige ferdigheter i norsk

Vi tilbyr:

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling og til å styre egen hverdag
  • Et aktivt og godt bedriftsmiljø med trivelige kolleger
  • Firmahytte Skåbu/leilighet Norefjell
  • OTP (obligatorisk tjeneste pensjon) og gruppelivsforsikring
  • Bilordning
  • Konkurransedyktig lønn
  • Ordnede arbeidsforhold
  • Bedriftshelsetjeneste og forsikringer

Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Einar Egtvedt på tlf 918 69741. Skriftlig søknad og CV sendes til soknad@brynbk.no

Vi behandler søknader fortløpende.