Vil du være med på en spennende reise med et firma i sterk vekst?

Bryn Byggklima AS har siden etableringen i 1985 blitt en betydelig aktør på Østlandet innen installasjon og service på klimaanlegg til yrkesbygg. Våre kompetansefelt innen ventilasjon er: nybygg, rehabilitering, service, automatikk, kjøling og renluftsteknikk. Bryn Byggklima AS har i dag 7 avdelingskontorer og ca 210 ansatte. Selskapet omsetter for i overkant av 550 mill og bedriftens hovedkontor ligger i Asker.

Bryn Byggklima AS leverer alle typer ventilasjon- og kjøleanlegg, varmepumper. Bedriften har sentral godkjenning i høyeste tiltaksklasse for vårt fag. Vi har i de senere år lagt mye ressurser i å bygge opp tverrfaglige, rådgivende ettermarkedsavdelinger for å kunne tilby forvaltning, drift og vedlikehold av klimaanlegg og øvrige byggetekniske installasjoner overfor større eiendomsforvaltere.

Vår ettermarkedsavdeling i Vestfold står overfor nye og spennende utfordringer og søker Gruppeleder. Avdelingen har i dag 11 ansatte og omsetter for ca. kr. 30 mill. Vi holder til i trivelige lokaler på Borgeskogen 37 i Stokke.  Avdelingen har en solid markedsposisjon og gjennomfører både forebyggende vedlikehold og tverrfaglige rehabiliteringer.

Gruppeleder er i hovedsak ansvarlig for å fordele arbeidsoppgaver på de (pr. d.d.) 7 teknikerne slik at deres arbeidsdag blir mest mulig effektiv. Dette inkluderer å bestille filter og slitedeler etter oppsatte lister og fordele jobber etter person og geografi. Arbeidet skjer også i dialog med teknikerne ute samt to serviceingeniører, en prosjektleder og avdelingsleder inne på kontoret. Videre består stillingen i å opprette nye avtaler i dynamics365, opprette prosjekter, lage service rapporter og fakturere

Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være:

  • Sysselsette serviceteknikerne vha. planleggingsverktøy Dynamics365
  • Organisere, planlegge og tilrettelegge for serviceoppdrag
  • Bestille forbruksmateriell og deler
  • Bidra til omsetning ved god kundebehandling
  • Fakturering

 Ønskede kvalifikasjoner:

  • Sosialt engasjement og ønske om å bidra til å skape et godt arbeidsmiljø / oppnå noe gjennom andre
  • Administrativ og løsningsorientert
  • God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Gode samarbeidsevner, selvstendighet samt ønske om egenutvikling
  • Gjerne teknisk erfaring, men ikke ett krav.
  • Person med relevant erfaring i fra tilnærmet stilling vil bli foretrukket
  • Må ha erfaring med bruk av Microsoft sine plattformer. Vi bruker Dynamics365 i planlegging Opplæring blir gitt.
  • Kvinner oppfordres til å søke

Vi tilbyr:

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et aktivt og godt bedriftsmiljø med trivelige kolleger
  • Firmahytte Skåbu/leilighet Norefjell
  • OTP (obligatorisk tjeneste pensjon) og gruppelivsforsikring
  • Konkurransedyktig lønn – ordnede arbeidsforhold
  • Bedriftshelsetjeneste og forsikringer

Har du spørsmål? Ta kontakt med avdelingsleder Einar Egtvedt på telefon 918 69 741.  Skriftlig søknad og CV sendes til soknad@brynbk.no. Vi behandler søknader fortløpende.